Moderne regnskapssystemer

For effektiv håndtering

Samarbeid med regnskapsfører – gjør deler av regnskapet selv

Flere av mine regnskapskunder ønsker å gjøre deler av arbeidet selv. Jeg kan bistå med den delen av jobben som du ikke ønsker eller har kompetanse til å gjøre selv. Jeg samarbeider med kundene i samme system – enten Visma eAccouting eller Fiken. Jeg kan også tilby samarbeid i andre regnskapssystem på forespørsel.

Visma eAccounting

Visma eAccounting tilbyr en smartere måte å samarbeide på. Du velger selv hvor mye du skal gjøre og hvor mye regnskapsfører skal gjøre. Du kan for eksempel skanne og laste opp kvitteringer i regnskapsprogrammet med mobilen, mens regnskapsføreren tar seg av resten. Vi kan enkelt kommunisere via meldinger i systemet.

Les mer om Visma eAccounting

Logo av Visma eAccounting

Fiken

Dersom du har mer kjennskap til, eller bare foretrekker å samarbeide gjennom Fiken, er også dette mulig. Dette er et enkelt og brukervennlig system for å dele regnskapsoppgavene mellom regnskapsfører og deg som kunde. Fiken tilbyr også gratis webinar/kurs for brukere av systemet.

Les mer om Fiken

Logo av Fiken